I morgon är det efterlängtad fredag

Idag såg vi svartvita flugornas herre, drygt och jag tycker då att dom bara skrek genom hela filmen.. Aja på sexualkunskapen i dag fick vi fylla kondomer med vatten 19 liter blev rekord, helt sjukt att dom kan rymma så mycket vatten,haha.
Efter skolan gick jag och Mikael hem till mej i det kalla vädret och gjorde våfflelmackor, det var jätte gott och jag har inte gjort sånna sen jag var jätte liten så det var kul:)
Efter att mikael hade farit hem förhörde pappa mej på tekniken och jag var ganska bra men jag fattar inte riktigt vad vi ska plugga in mer..

Imorgon blire helg också, skönt:) men ojoj vad veckorna går jätte fort! Jag hinner ju nästan inte med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0