I know that I´ve got issues but youre pretty messed up too anyway, I found out I´m nothing without you

Då vare söndag igen.. hatar söndagar.. alltid på dåligt humör, finns inget att göra och så är det träning som jag inte peppar på söndagar.. aja jag hoppas jag över lever dagen och att mamma inte ska vara jätte jobbig  och tjata om städning och sånt shafs för då blire inte kul...

Alla hjärtans dag igår då, tog ett tag innan jag komme mej iväg till mikael. Först hade han ju match och ringde vid halv 3 och sa att jag kunde komma men då hade jag börjat med att städa bastun så jag var tvungen att göra det, när jag var klar med det och ringde och sa att jag kunde komma men då var han tvungen att plugga en stund innan då sa jag att han kunde komma hit och äta middag, sen när han hade pluggat klart ringde han och sa att han inte kunde gå till mej för han hade sträckt sej i låret så jag var tvungen att komm dit men då sa pappa att han ville att jag skulle äta hemma, så från att vara med varan från typ halv tre så blev det halv 7 men det är ju bättre än ingen ting=)
Vi såg på melodifestivalen sen Armageddon och åt lite gelehjärnat och marabou choklad. En fin liten gullig pressent fick jag också =) <3





Bästa saken som hände mig förra sommaren: vet inte med det var absolut bästa sommaren!
Favoritplagg i garderoben just nu:  korta jackan (eller vad man nu ska kalla den..) från gina
Längd:  stolta 162
Byter gärna garderob med:  Någon med snygga och mycket kläder 
Byxa eller kjol: Byxor
Senast utlästa bok: jaadu Flugornas herre kanske..? 
Mitt rum kan beskrivas som: ser inte ut som det borde se ut
Mig själv med tre ord (nu): Tråkigt som få..
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: inge bra iallafall..
Något jag absolut inte äter: äckliga saker,haha
Kläder just nu: mjukisbyxor och pyamas tröja
Vad sa du senast: "Neeeej! gåå!" typ någe sånt..
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du något instrument: Jag kan spela början på en takida låt på gitarr men det är allt..
Morgon- eller nattmänniska: jag är morgon trött och aldrig trött på kvällen så jag gissar på natt människa
Sparare eller slösare: skulle vilja vara sparare men tyvär är det inte så
Bästa film: Twilight
Tror du på mirakel: Joodå.
Tror du att det är möjligt att vara trogen för alltid: såklart.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 eller någe sånt
Bio eller promenad: Beror på kanske promenad till och från bion?
Är du kittlig: haha needå! ingen stans jag lovar=)
Snarkar du: Jag tror inte det, hoppas då verkligen inte det
Stjärntecken: Skorpion
Rädd för insekter: dom är äckliga
Äckligaste insekten: Spindlar..!
Största svagheten: jag blir lätt iriterad typ och så är jag ganska lång sint men det kan ju vara bra ibland också
Det här är jag bra på: ingent, haha nee jag vet inte..
Bästa bok: Om jag kunde drömma
Vad vill du jobba som: Någe kul då man inte gör samma sak hela tiden det måste vara varierat annars trötnar jag,haha..
Chips, morötter eller godis: Godis! :D
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig: såklart! jag vill tatuera mej
Gungar du på stolen: nee inte lika ofta som förr iallafall
Vilken hand håller du gaffeln i: haha det håller jag inte reda på.
Gillar du att sjunga: Jag älskar att sjunga
Anser du att du är stark: såklart, starkaste flickan i världen efter pippi ;)
Använder du knark:
Kaffe, te eller inget: inget både kaffe och te är jätte äckligt
Vad hade du på dig idag: samma som jag har¨på mej nu
Smink: nada to day
Vad använder du för skor just nu: Mina bruna stövlar eller vad man nu ska kalla det... Jag vill ta fram alla vår skor men det är kallt
Favoritfärg på kläder: har som ingen speciel

Senaste person som:
Sov i din säng: jag
Du pratade med: Mamma
Gick på bio med: Mikael
Gick på stan med: Mikael
Skällde på: skällde på mig eller som jag skällde på?

Senaste:
Låt du hörde: Foo fighters- the best of you
Film du såg: Armageddon
Mat du åt: Tacos
Kram: Mikael skulle jag tro
Puss: Mikael<3
Känslan: irriterad
Resa: Mallorca
Glädje: Igår=)
Dröm: Minns inte
Person du träffade: Min mor
Personen du pratade i telefon med:  Mikael
Personen du fick sms av: Mikael
Gången du åt 7-eleven korv: Jaadu jag kan säga att jag aldrig har ätit en 7-eleven korv
Gången du var utomhus: Igår när jag gick från bilen och in
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I torsdags kanske?
Saken du köpte: Minns inte..

Om dig:
Namn:  Anna catarina Linnéa Forssell
Ålder: 15
Sysselsättning: typ skola..?
Hårfärg: Röd,brun
Ögonfärg: gröna typ
Skostorlek: 36-37

Favorit:
Färg: jaadu rosa kanske?:)
Mat: Tacos
Låt: Varierar lite från dag till dag
Ämne: Musik är ganska så trevligt
Plagg: har inte den här frågan redan varit?
Skor: Mina vita tygskor
Ställe: Linbanan på mobaken med stina med en strålade sol och en benandjerry i handen, eller hur stina det är inte helt fel? ;)

Allmänt:
Ska bli skoj: med helg om 5 dar
Ska inte bli skoj att:  ta sej igenom dena dag..
Sparar till: Sommaren
Pålägg som gäller: Ost!
Önskar att jag var bättre på: Väldigt många saker.. 
Dagens dryck: Cola=)
Vad saknar du: Sommar
Vad har du gjort idag: stigit upp, ätit, pratat i telefon,suttit här
Brukar du svära mycket: nope
Gillar du att slåss: nee.. hihi, kanske lite=)
Vad ska du göra ikväll: träna sen blire väl tv
Vad är det för veckodag: Söndag.. jippie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa oo vad de är naajs lääängtar<3<3<3 give me now!!

2009-02-17 @ 13:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0