snart 2010

kände att efter som det är sista dagen på 2009 så ska jag göra en sådan där lista över året;)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
joo tro det eller ej men det har jag;)

Höll du några av dina nyårslöften?  jag hade inga nyårslöften men i år hade jag tänkt införskaffa det och hålla dom!

Dog någon som stod dig nära? nee och det är jag väldigt glad för

Vilka länder besökte du? höll på att skriva Mallorca men det tror jag var förra året.. eller?

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? lite varmare sommmar kanske och mer bad;)

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - 12 juni, 29 november är några av dom 

Största misstaget? valde teknik.. haha
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? typ inte...blir inte så ofta sjuk;)

Bästa köpet? systemkamernan helt klart

Vad spenderade du mest pengar på? haha jag måste nog svara kläder men också systemkameran 

Gjorde någonting dig riktigt glad? trästocks var ju hur kul som helst sen luleå var ju inte helt fel det häller;)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? oj oj det orkar ni aldrig läsa.. haha

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? jag tror det här året har varit tyngre än förra året men det har verkligen inte varit dåligt för det

Vad önskar du att du gjort mer? lite äventyr hade vait kul får fixa det till nästa år;)

Vad önskar du att du gjort mindre? inget tror jag

Hur tillbringar du julen? först hos farmor med pappas släkt sedan har det varierat varje år vart vi är när vi firar med mormor (mammas släkt) sedan en mini julafton med Morfar

Blev du kär i år? var ju som redan kär från förra året;)

Favoritprogram på TV?  gossip girl, greys, thats 70 show, typ dom jag kan komma på nu iallafall;)
 
Bästa boken du läste i år? twilight böckerna och syskonkärlek

Största musikaliska upptäckten? öhh....

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? jag fick namn halsbandet, pengar till luleå, fjärde twilight boken (på svenska denna gång så jag fattar allt jahg läser..;) )

Något du önskade dig men inte fick? säkert men det kom jag inte ihåg nu så det kan ju inte ha varit någe jätte viktigt

Vad gjorde du på din födelsedag 2009? gick i skolan sedan vare kalas med släkten;)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? joodå det finns det väl alltid

Hur skulle du beskriva din stil år 2009? har ingen speciel stil, men det jag tycker är snyggt
 
Vad fick dig att må bra? mina nära & kära

Vilken kändis var du mest sugen på? haha robert pattinson är ju inte helt fel;)

Vem saknade du? några

Den bästa nya personen du träffade? Nya klassen skulle jag tro

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0