it's enough for me just to stand on the other side of the room and look at you, look how you shine.

vaknade brevid Mikael imorse, var där till typ halv 2 eller någe sånt. när jag komme hem färgade jag håret och eftersom jag typ inte hade någon färg kvar i håret ( färgade det senast då skolan började...) så blev det ganska stor skillnad och jag tog en annan färg och för lite variasion;) men jag blev typ nöjd=) sen nu på kvällen har celina och compani varit här, trevligt trevligt;) jag är inte avensjuk på hennes mobil, needå... saknar min lite faktiskt..
Imorgon äre söndag och jag har inga planer blir väl kanske att försöka fixa till i mitt rum, men vem vet jag kanske hittar på någe galenskap istället;)


weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0