i like how saved text messages still make me smile

Godermorgon;)
pokerkväll igår då;) haha vad ska man säga!? vi satt alltså och spelade poker i 3 och en halv timme i streck..:P haha men blev massa prat/skrik/skratt också;) 140 spen kunde man alltså vinna, fatta deprimerad jag blev när jag förlorade på min stege och gjorde all in... grät typ inombords... Men det slutade med att Lina och Harpa kom i final och delade på pengarna pga tidsbrist;) men en super trevlig kväll iallafall med tinitus;)



nu funderar jag på att måla ramarna en gång till.. aja men ha en trevlig lördag;)


Kommentarer
Postat av: stina

HAHAH men linnéa jag som satasade på diG! hur kunde detta ske?=0

2009-12-19 @ 16:20:06
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0