...

skoldagen var lite dryg med 2 matte lektioner, sammanlagt 3 timmars matte idag... men det ska väl löna sej i slutänden;) vi fick sluta typ halv 3 eftersom läraren var sjuk, men då skulle jag vara med Mikael kl4 så jag fick vänta på skolan.. men jag passade på att göra lite läxor sen gick jag och hälsade på mormor som jobbar på skolan, satt där och pratade en stund:)  Tillslut blev klockan 4 och Mikael kom, vad har vi gjort då? joo ätit, farit till mej 2 gånger fram och tillbaka eftersom Mikael är så duktig att glömma saker hos mej, retats lite med Jorre, bakat kladdkaka, ätit kladdkaka och sett en bra film=)
nu ska jag nog ta och gå och lägga mej, men peppar inte morgondagen, har fysik från 08.30- 11.10..om det är någon som vill byta med mej så äre helt okej;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0