Söndag idag

Söndag idag men jag är ändå glad för det är lov och då ska man inte vara på dåligt humör=) söndagar brukar vara mina "hat- dagar" bara för att inte går att ha kul på en söndag eller det går men det är svårt efter som det är måndag dagen efter.. haha aja men nu är jag glad iallafall=)
Igår var en ganska skön dag, jag och Linus fick påskägg och ett pressentkort på 100 kr till bio. Sen gick vi på stigs och fikade, morotskakan där är inte dålig kan jag säga!
Jag mötte upp Stina på stan, vi kollade runt lite innan vi gick och köpte varsin ben and jerry, Hemma kväll dom förrädarna har höjt priset med 5 kr på b and j glass, så vi gick på hemköp istället. Efter det var det bara att fara raka vägen hem för familjen är bort bjuden på midddag hos susane( min faster). Efter den goda middagen gick jag hem och stina komme=) vi kollade på robinsson, wedding date, åt godis, ben and jerry och hade kul som vanligt=)

Nu ska jag sätta mej ute i det fina vädret och läsa Breaking dawn (som jag fortfarande inte läst ut fast jag fick den i julklapp) fram tills jag ska vara med Mikael.

Hare bra

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0