Let me fall Even if I hit the ground, And if I Cry a little, Die a little, At least I know I lived

Dagens planer är att fara till farmor och farfar och äta lunch, sen kanske fara till Mormor och äta middag sen ikväll ska jag vara med Mikael=)
Vi får se om jag orkar gå en liten promenad förbi mitt gammla hus i krångfors när jag är hos farmor.. jag saknar det huset och den byn, kännslan av att alla känner alla osv =)






ÄRLIGHET
hur många har du varit riktigt kär i?
två
vad tycker du om kärlek? Både och med oftast bra=)
när kramade du någon sist? idag
saknar du någon speciell person? joo
har du svårt för att bli kär? jag tror det
när kysste/hånglade du med någon sist? igår
ångrar du det? haha såklart inte
är du singel? nee
när fick du senast en komplimang? går tror jag
har du hånglat med någon av samma kön? nope

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? nej, men nästan..
hånglat med någon riktigt ful? nej
hånglat med fler än 50 pers? nej
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
gjort något riktigt dumt? jaa
gjort något du verkligen ångrar? jaa, men det har väl alla?
varit nykter på nyårsafton? jaa
åkt ambulans? Nee, men det skulle inte förvåna mej om jag kommer att vara tvungen att göra det ;)
gjort något olagligt? jaa
blivit polisanmäld? nej
fått din mamma att gråta? tyvärr ja
skämts över dina föräldrar? ja
skämts över dig själv? haha jaa
sagt jag älskar dig och menat det? Jaa det har jag.
tar du droger? nej
varit kär? jaa
har du varit kär i någon du inte haft chans på? njo
är du ensam nu? japp jag sitter i mitt rum ensam
vill du gifta dig? joodå=)
vill du ha barn? joodå=)

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng?
jag
såg dig gråta? Mikael
fick dig att gråta? det säger jag inte här
du delade en drink med? haha jaadu?
du gick på bio med? Stina, simon och Mikael=)
skällde på dig? mamma säkert, brukar oftast vara hon..

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? nej
kramat någon? jaa
pussat någon? joodå
köpt någonting? joo,en glass (A)
sjungit? sjunger nog lit hela tiden
saknat någon? alltid


lite tidsfördriv, ska dra till farmor nu=)

Kommentarer
Postat av: Stina

Nämen linnea fy skäms nu ljuger du allt ;) inta har du någonsin varit nykter på en nyårsafton int,, de bör´jar man ju med när man är ett antagligen :O!!

2009-04-13 @ 11:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0