a day without you, just isn't fair.

DM i Boden gick hur bra som helst! komme 2:a och är vidare till SM den 22 maj, känns hur kul som helst!=)
Det kändes så himla bra när vi hade kört programet och det går inte berskriva känslan man fick när vi komme tvåa, helt sjukt vad glad jag blev.
 Bra Tjejer!<3

Dagen idag har väl varit en helt vanlig dag, försovde men i morse med 20 min men jag behövde typ ändå inte stressa så mycket ändå. Jag har blivit förkyld också..hoppas det försvinner snart.
Nu efter skolan har jag renskrivit filmrecensioen, det är så drygt att renskriva men det måste göras antar jag.. aja nu hoppas jag på att jag ska kunna vara med Mikael ikväll annrs blire väl tv för hela slanten ikväll.


Jag fick en jätte fin ros av Mikael efter tävlingen, tack<3 

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A

sv: jarå ;P

gör du då?

2009-04-07 @ 21:40:40
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0