Världens undergång

I dag sa dom att den kanske var världens sista dag, vilken panik jag fick! Tänk alla saker jag vill göra men inte har gjort, kommer jag aldrig få göra dom?
Men nu ska vi tänka posetift, jorden kommer säkert inte gå under, och jag kommer hinna allt jag vill hinna.

Dagen började med dåligt humör, inget gick bra för mej och så har svanskotan börjat göra ont igen... hoppas inte det beror på träningarna men det har typ börjat om efter att dom började.. hmm... inge bra men det kanske går om=)
Mitt dåliga humör sträckte sej till lunch då blev jag på bra humör och vi skrattade jätte mycket vid matbodet,haha.

Ikväll är det träning och sen herose!<3 jaa=D det ser jag framemot för då är hela dagen över och jag kan sitta där och mysa och se tv, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0