Torsdag

Dagen tror jag har varit kanska bra igentligen=) Har gått omkring i Mikaels mysiga tröja hela dagen, skönt!=)  Vi hade jätte lång lunch rast idag för ovanlighetens skull och då spelade vi 21, jag komme typ sist... Jon vann och simon komme 2:a  och priset till 2:an var en kram av alla så han fick glatt ta emot alla kramar han fick av alla oss andra.
Vi har ritat på varandra också så nu har jag ett hej, ett öga, två gubbar, en ros och en elefant på min arm, haha. VI fick se skolfotot i dag, jag hade världens konstigaste leende...haha men det får jag väl leva med, alla andra blev jätte fina=) Efter skolan for jag hem och bara tog det lungt ingen var hemma (skönt) så jag satte på musik och kollade i skaferiet,kylskåpet och frysen efter något att ta till mellis det ända vi hade var skorpor... så skorpor blev det, haha men det var ganska gott med ost på=)

Ikväll ska jag och stina nörda idol, haha ,kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0