Tisdag

Dagen har varit bra=) Dagen har för en gångs skull inte gått segt=) Jag fick cykla hem på en rast för att hämta insulin som höll på att ta slut men jag hann till lektionen efter så jag var ganska snabb.
Efter skolan gick jag och Lina på stan, vi fikade på kanel, en jätte god kladdkaka och så köpte vi klubbor av vit choklad, mums!
Vi träffade en trevlig man som började prata med oss om typ att han läste mycket, lyssnade mycket på musik när han åkte buss och tåg, att han snart skulle ha klass återträff, att han inte bodde här och lite annat smått och gått. Han paratde med oss ganska länge, så länge att man började tänka hur ska jag kunna avrunda det här samtalet och gå här ifrån?haha.
Jag hittade mina skor som jag har skrivit om förr men lämnade tillbaka, dom har nu fått in dom i min storlek så jag la av dom till i morgon så ska mamma gå förbi och hämta dom=) Vi får se om jag ska ha kvar dom... Pappa ringde hem mej och ville att jag skulle komma hem och äta, klockan var visst mycket, haha.
Har nu ätit och vet inte vad som händer i kväll, idol blire då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0