Måndag och lediga

Idag sovde jag till halv 11 sen åt jag och gjorde mej klar, ringde till stina och vi betsämmde oss att träffas på mitten och sedan dra in till stan. Då fick jag ringa mamma och be om pengar för jag har inte fått min månads peng än. Då sa han
- jaa du kan ta från matbörsen, jag och pappa har pratat om din månads peng, vi komme fram till 400-500 hundra..
- jaha.., säger jag som totalt glömmt bort allt om månadspengen.
Men jag tog inte så mycket för jag behövde inte det.
Vi cyklade in, köpte en ben and jerry sen cyklade vi hem till mej (i mot vind) och satte oss i soffan och njöt medans vi läste en frida tidning.
Sen var vi coola och körde Sing star, vi sjöng högt så jag hoppas inte att grannarna hörde! haha.
Lekparken blev nästa, vi gungade och sholrade omkring, hihi.
Men nu kanske man måste äta? Ska vara hos mikael om 25 min.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0