Måndag

Tjosan
Jag är på ett konstigt humör just nu.. typ inte glad men inte ledsen eller någe sånt, typ bara konstig humör men ialla fall..haha.
Dagen har väl varit ganska bra, var hes så jag var inte med på gympan i dag, fick gå en promenad med några andra som inte kunde vara med. kl 2 skulle jag börja cykla till sjukhuset för jag skulle till doktorn (något med diabetesen) och det var ju perfekt för jag skulle missa hela kemin då men nee då bestämmer dom sej för att flytta kemin så jag han vara med lite gran ialla fall...
Efter doktor shafset for jag och stina till ica och köpte godis till burvik i morgon dit vi ska med alla 9:or. Där träffade vi min mormor som upptäckte där att jag hade färgat håret fast jag träffat henne typ träffat henne 3 gånger efter det och då har hon inte märk någe. men men,haha.
Ikväll blir det filmkväll med laget, det blir säkert trevligt=)

kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Var de värkligen så jobbigt med 10 minuters kemi Linnéa? haha :} Filmkväll lät ju värkligen härligt hörru !=)

2008-09-01 @ 19:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0