Lördag

Tjoflöjt=)
I dag var stina snäll och följde mej på stan, skulle köpa en bok och skor. Boken kommer inte ut fören nästa vecka fast dom sa att den skulle komma igår.. och skorna fanns bara i storlek 39 och jag har 37 men jag köpte dom ialla fall och tänkte att jag kunde bomba dom med toapapper där fram så jag kunde ha dom, smart tyckte jag, men inte min mamma... hmm så jag måste lämna tillbax dom=(
Men jag ska få köpa andra skor istället.
Efter stan for vi hem till mej och åt morotskaka som mamma hade varit duktig och bakat, jätte goda=)  Sen hänge jag och stina runt lite i mitt rum tills jag skulle städa och hon for, så jag städade mitt rum och nu ser det ganska bra ut där inne ( inte för att jag tyckte det var så stökigt innan men det tyckte mamma..) Nu aldeles strax ska jag fara till mikael och vara med han=)
ska kanske fara nu så han inte blir övervänt? haha kram




 Jag gjorde apelsinjuice imorse, mumsit, haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0