...

senaste:
1. mening du sa:   You're every line, you're every word, you're everything ( haha jag sjöng med i en låt)
2. personen du pratade med: Farmor, hon ringde och tackade för konfa kortet
3. du fick sms av: pappa, haha
4. du kramade?: pappa

idag:

5. kläder: jeans,tröja, tränings kläder och nu mjukisbyxor och t-shisrt
6. bättre än igår: hmm.. söndagar brukar aldrig vara bättre än lördagar.. men jag har varit på bra humör hela dagen i dag=)

imorgon:

7. är det: skola ...
8. planer: skola, sen vare kankse någe möte shafs om någe annars ska jag fara till mikael så ska laestander stämma min gitarr=)

favorit:


10. nummer:  har typ flera stycken  
11. färg: Rosa
12. årstid: sommar

frågor och svar:

13. saknar du någon? joo
14. humör för tillfället: bra, jag är typ glad=)
15. det första du gjorde i morse? satte på mej mjukiskläder
16. vad åt du sist? Middag, köttsoppa
17. vad irriterar du dig på? att jag kanske inte får min gatarr stämd iallafall.. 
19. vem tänker du på just nu? massa personer
20. tror du att personen tänker på dig med? Man kan ju alltid hoppas att någon av dom jag tänkte på tänker på mej också=)
21. vart reste du sist? Typ till Mallorca
22. vad gjorde du igår kväll? Var med stina och såg på p.s I love you som var jätte fin 
23. liknar du din mamma: nja.. vill jag inte påstå men vi har samma humor=)
24. ler du ofta? joo det gör jag nog=) 
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? haha japp, man måste ju passa på att önska någr när man får=)
27. i vems säng sov du i natt? min
28. vilken färg har din tröja?  gul

sorg:

29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? jaao
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? typ
31. gråter du när du skadar dig? haha nee

lycka:

32. är du en glad person?  joodå=)
33. vad gör dig glad? Mina kompisar,Mikael, roliga saker, musik m.m
34. önskar du att du var lyckligare? Jag är lycklig nu, så jag vet inte...
36. kan musik göra dig glad? haha jaa!=)
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: joodå
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: jaa
39. har du en pojkvän? jopp<3
40. är du nöjd med att du älskar hon/han? ehh vad är det för fråga..? såklart jag är nöjd med att jag älskar honom
41. är du kär? jaadå=)

hat:

41. vem hatar du verkligen? Hemlighets stämplad information
42. har du någonsin gjort en hat-lista? hahah jag och stina har ju våran skjutar lista, den vill man inte hamna på vill jag lova, haha!
43. är du en mobbare? nejjdå
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? Joo
45. har du blivit sviken någon gång? Jadå

Skolan:

46. gillar du skolan? Njee men jag gillar personerna på skolan
48. värsta ämne? No
49. har du spytt i skolan nån gång? nej!
50. är skolmaten god? Jag tycker inte att den är så god... men den går att äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0