Torsdag

Tjoflöjt!=D
Jag blev tvärt på ett bra humör,dagen har väl varit ganska så bra. Jag gick/cyklade/fick skjus/ sjöng med Jon och Lina på väg hem i dag. Så om du hörde några vackra toner från sångerna what if god was one of us och welcome to my life så var det vi, hihih.
 Ikväll ska jag vara med stina!=D det var jätte länge sen jag var med henne.. nästan en vecka sen ju=( Vi ska göra någe kul som vanligt, vet inte vad än men någon blire ju=)
Känner att jag blev väldigt sugen på helg! Vilken tur att det blir helg i morgon då och jag ska vara med mikael i morgon som det också var väldigt länge sen jag var med=( vad har jag gjort den här veckan om jag varken har varit med Stina och Mikael..?! hmm...
Nu kanske man ska gå och göra fusik? för om man har gjort 4 papper till i morgon får man hoppa över no:n tror jag.. jag hoppas då han sa det.. det lät då så?





Ikväll är det heroes<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0