Tisdag

Skolan komme med en glad överraskning för en gångs skull, vi hade bara halv dag, så 10 över 11 fick vi sluta=) jag åt på skolan sen for jag till mikael där simon, albin och laestander var. Albin var bara där en liten stund efter att han hade fått en muffins så gick han för att åka med bussen hem. 
Mikael har lärt mej spela piano, nu ska jag bara få det att låta bra, haha. 
nu sitter jag vid mikaels dator medans Simon och Mikael spelara wii, simon blir ägd men hans kontrol har massa gamla chips på sej så det måste ju vara på grund av det ;)
Ikväll äre sista ledarutbildningen tror jag... haha men ledarutbildningarna är kul så det gör inge om det är några till =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0