If something´s hard to do it´s not worth doing

Idag har jag och stina hård pluggat spanska, eller kanske inte hård pluggat men iallafall kollat igenom det vi ska kunna och kanske blivit lite bättre på det. Och efter våran hårda insatts i spanskapluggande så kännde vi att vi förkänade lite godis så stina och jag trog till ica och köpte natur godis=) vi gick också in på jul shafset på blomsterlandet, som föresten var mycket bättre förr! Avdelningen för julen var mycket större och tomtaran som pratade hadde ett eget rum där dom satt och pratade med varan men nu är det bara tomte gumman som pratar och dom står lixom inträngda i ett hörn.. det var bättre förr....
Nu har jag kommit hem från stinis, jag gick för min cykel har fått punka.. hmm kan bero på att jag cyklade på en glas flaska men jag är inte säker.. hmm..  Kallt var det iallafall...
Men nu äre mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0