Fredag=)

Äntligen helg! =) skolan var inte så jobbig i dag engelska, idrott,matte sen lunch, efter lunch har vi ett onöigt läs och då fick vi veta att vi fick hoppa över spanskan och no:n för att fara och se på när våran skola spelade skolfotboll, vi hade kommit till final=) Simon tog mikaels cykel och mikael skjusade mej för jag kan inte skjusa, stakarn jag är ju tung.. men i allafall det var en spännade match, vi möte kanal och vann!=) haha jaa! ingen skola hade trott att Brännan skulle vara så bra och så vinner vi, hihi. Shit vad bra dom är på att spela fotboll,själv kan jag nästan inte äns skriva till ordet, haha. 

Nu har jag gjort Spanska, no, gitarr och övat till välgörenhets galan men det jobbigaste är kvar... städa mitt rum och ta bort från bastun... hmm jag längtar...
Men ikväll blire kul iallafall, först Pizza på viking och sen Bio=) High school musical för hela slanten, hihi. Men jag ska börja städa mitt "stökiga" rum enligt mamma men mitt fina rum enligt mej och vadå hon behöver ju inte gå in i mitt rum igentligen, det är ju bara jag som är där hon är typ aldrig in...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0