jaadu..=)

senaste:
1. mening du sa: ehh... typ "jaa jag kommer..."
2. personen du pratade med: Mamma
3. du fick sms av: Mikael
4. du kramade?: Mamma

idag:

5. kläder: kjol,strumbyxor, tandig tröja
6. bättre än igår:Jag vet inte..hmm...

imorgon:

7. är det: söndag
8. planer: skyldsöndag sen träning=)

favorit:


10. nummer: hmm har typ inget
11. färg: Rosa
12. årstid: sommar

frågor och svar:

13. saknar du någon? ja
14. humör för tillfället: på topp =D
15. det första du gjorde i morse: startade min mobil ;)
16. vad åt du sist? en paprika bit
17. vad irriterar du dig på? nja inte så mycket för tillfället
19. vem tänker du på just nu? Mikael..
20. tror du att personen tänker på dig med? joo man kan ju hoppas..
21. vart reste du sist? Luleå=)
22. vad gjorde du igår kväll? Såg på bio med trevligt folk=)
23. liknar du din mamma: haha vi har samma humor, annars tror jag inte vi är så lika
24. ler du ofta? joodå ganska så ofta =)
25. välj en (kärlek, skönhet, kreativitet): kärlek
26. önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: japp!
27. i vems säng sov du i natt? min mini lilla säng, haha
28. vilken färg har din tröja?  svart och blå

sorg:

29. har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? jaao
30. har du någonsin gråtit dig till sömns? typ
31. gråter du när du skadar dig? nee,

lycka:

32. är du en glad person?  Joodå =) jag får då alltid höra att jag är en väldigt posetiv person
33. vad gör dig glad? Kompisar, Musik m.m
34. önskar du att du var lyckligare? nja jag vet inte jag är ganska så lycklig=)
36. kan musik göra dig glad? jaa!
37. har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"?: jepp jepp
38. har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det?: joodå<3
39. har du en pojkvän? jaa<3
40. är du nöjd med att du älskar hon/han? ehh vad är det för fråga?!
41. är du kär? jaa

hat:

41. vem hatar du verkligen? haha, det skulle du allt bra vilja veta va? ;)
42. har du någonsin gjort en hat-lista? hahah jaa jag och stina har en "skjutar lista" och den vill man inte vara med på kan jag lova;)
43. är du en mobbare? nääää
44. har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta? haha jaa
45. har du blivit sviken någon gång? Joodå

Skolan:

46. gillar du skolan? Nja, inte skolan men alla kompisar
48. värsta ämne? Spanska, No, engelska
49. har du spytt i skolan nån gång? nej!
50. är skolmaten god? Ibland. skulle kunna vara mycket godare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0