Tralalala =)

just nu har jag det så bra jag sitter /ligger i min fottölj med datorn framför mej  och tanjentbordet i knäet =) jag känner att jag kan offra mej att ha datorn i mitt rum ganska länge, kan inte dom där matt gubbarna som ska vara här i veckan och byta golv ta lite längre tid på sej att byta golv?
Jag har övat lite mer på spanska nu och det känns gansaka bra, lyssnar på bra musik gör jag också, då blir man glad och det är jag just nu=)
I morgon slutar vi förhoppnings vis tidigare pga ingen kemi men det är inte säkert sen plugg och på kvällen Mikael.  Nu ska jag gå och sova men vi får se hur det kommer att gå... jag kan aldrig somna på kvällarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0