onsdag

skolan i dag gick ganska bra, på slöjden var mitt huvud jätte konstigt, typ tomt eller det gick iallafall inte att konsentrera sej. Efter skolan gick mikael med mej hem och fikade lite sen for han och jag satte mej vid datorn och ringde å pratade lite med stina och luleå, jag är sjukt pepp! =) men jag lovar bara för jag är så pepp kommer jag inte hitta någe, haha, men någe borde man ju hitta..?


Klädsel
Vad har du på dig idag:  träningskläder
Vad använder du just nu för skor:  just nu har jag sockar men annars mina vita skor typ
Favoritfärg på kläder:  jag vet inte men jag gillar färg=) haha det gör det lite roligare 

Senaste person som
Sov i din säng:
  jag
Du pratade med: Mamma
Du delade en drink med:  I dont know
Du gick på bio med:  stina, simon och mikael skulle jag tro =)
Du gick på stan med: Mikael, haha shit vad länge sen det var jag gick på stan..
Skällde på dig: mamma säkert

Senaste
Låt du hörde: 
if I were a boy 
Film du såg:  systrar i jeans den var på tv igår
Mat du åt:  korv och makaroner
Kram:  Mikael
Puss: Mikael
Känslan: irritation
Ilska: idag
Resa: Mallorca
glädje:  Idag =)
Dröm: hmm.. joo jag bodde i ett jätte fint hus på stranden utomlands
Boken du läste: sopihe och simon läser jag just nu
Personen du träffade: mi padre
Personen du pratade i telefon med: Mi madre
Personen du fick sms av: Mikael
Gången du åt en 7-eleven korv: Aldrig gjort
Gången du var utomhus: Då jag gick hem från skolan
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår tror jag 
Saken du köpte: hmm... godis?

Om dig
Namn: Linnéa Forssell
Ålder: 15
Smeknamn: Linnet, Nene, lolan
Syskon: lillebror
Sysselsättning: cheerleading, vänner och sånt där skojigt
Dåliga egenskaper:  lätt irriterad
Linje/klass: brännan, 9a
Hårfärg:  brunt
Ögonfärg: gröna typ?
Skostorlek:   37



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0