Hejsan =)

Välgörenhets galan i går var kul, mitt och jons framträdande gick väl som det gick men det funkade...Vi fick ledigt efter lunch för att fara dit och hjälpa till men jag, jon och stina var tvungna att stanna kvar pga av spanska prov, provet gick ganska bra hoppas jag=)
Sen skjusade stina mej på cykeln och vi ramlade, först jag ner i asfalten sen stina på mej sen cykeln på oss, så nu har jag några skrapsår  och blåmärken här och där, haha.
När vi komme dit gjorde vi klart det sista sen klädde alla sej fina och gjorde sej klara för att ta emot folket som skulle komma=)
Jag, stina och jon hälsade folket välkomna och tog emot alla pengar och biljeter ;) Simon och Mikael var jätte söta i deras kavajer som jag och stina hade övertalat att ha, haha.
Jag och jon var jätte nervösa när det var våran tur att sjunga men det gick fort och äntligen var det över, vi satte oss med simon, mikael,lina,emil, julia och Viktor och var lite sociala med dom ett tag=)
Sen sovde jag över hos stina men hon skulle på stan så jag kunde inte vara där så länge. jag fick hjälpa mamma att sälja fika på linus match.

Stina, Simon och Emil =)

Jag coh Mikael =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0