Ett hjärta i snö

Idag har humöret gått lite hit och dit , på morgonen fick jag veta att vi hade engelska läxa.. ojjsan.. fick göra den på ea:n men det var bara att svara på några frågor. Men lärarna vill alltid ta våran ea tid för att göra massa annat "skojig" som att fylla i tre sidor med vilken mat vi gillar.. det är lika bra att typ säga vi gillar typ 10% av skolmaten och då kan dom gissa vilka vi inte gillar ( fisklasange, sopa, grytorna som är hela tiden osv.. ) Men jag hann engeleska iallafall=)
Nu efter skolan har jag gjort lite engelska, vi har prov på torsdag, jag som tänkte att nu har vi inte så mycket men då komme jag på att vi har som sagt engelska prov på torsdag, teori prov på tisdag, jag ska redovisa på slöjden på onsdag och på måndag ska jag redovisa om miljön på no:n... japp det var inte så lungt som jag trodde.. Men jag hoppas att jag överlever.
Ikväll ska jag vara med stina och ta det lungt för det måste jag få göra också, är typ stressad hela tiden..


från mej till dej=)


det hade kommit litte snö idag, det betyder...

ALLA PÅ STINA! hihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0