Soligt!

Tjosan

Nu har det varit soligt i två dagar, jag hoppas det håller i sej! Idag jag varit  på Gullsand med celinas familj, det var jätte kallt i vattnet men det var sjönt när man väl hade doppat sej vi körde bolla gris med en jätte stor boll och så klart förlorade jag flera gånger... min tur i spel är inte så bra, hihi. Men man brukar ju säga otur i spel tur i kärlek=) Sen solade jag ganska mycket också så jag hoppas jag har fått lite färg för jag är värkligen blek... Vi täckte Celina och Linus i sand också,hihi.
Vid 3 for vi hem och i kväll ska vi ut och äta för mamma och pappa firar 10 års bröllopsdag=)

ha en bra kväll, kram 


Kommentarer
Postat av: celina

ojojoj, där står det om lilla mig, stolt? så klart! :P

2008-08-06 @ 23:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0