Onsdag

Tisdag
I går var jag hos sjukgymnasten och kollade upp min svankota där jag har haft ganska så ont i två veckor. Jag har ätit 3 ipren om dagen som dom hade sagt att jag skulle göra och det har inte hjälp någonting... Men han kunde inte hitta något fel. Det var synd för jag skulle vilja veta vad det är så det kan försvinna, men om det inte hade gått om efter en vecka skulle jag höra av mej igen.
Sen på kvällen var jag med Mikael och vi såg på "Sahara" en ganska bra film som jag inte riktigt hängde med i vad som hände men det jag såg vad bra=).
När jag komme hem gick jag och la mej ganska direkt för nästa morgon skulle jag upp tidigt.

Onsdag
I dag steg jag upp halv 6 för jag och min familj skulle till ikea, var trött och sovde två timmar i bilen, hihi. När vi komme dit var det ganska mycket folk där och en av dom roliga sakerna med Haparanda är att höra när dom snackar finska, hihi, det låter ju jätte kul!
Gick igenom hela Ikea på lite mindre än två timmar, det måste seriöst vara rekord från min familjs sida ialla fall. Jag köpte en lampa och två ramar. Efter att ha ätit en billig lunch på Ikea drog vi vidare till Piteå för att hälsa på Morfar, det var ganska trevligt vi blev bjudna på god middag och satt och pratade lite gran.
När vi komme hem packade vi ur bilen och for till mormor där linus hade varit för han inte ville med till Ikea. Så vi stannade där en stund och pratade med henne.
Ikväll blir det nog mest tv och sånt.

Ha en bra kväll, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0