You took my breath away & jag vill aldrig hämta den

Lucia övning i dag från halv 9 till 11,trodde att jag skulle missa spanskan men nee... det var läxförhör och jag hade inte äns kollat på läxan men det gick ändå ganska bra tycker jag=)
Mikael har varit sjuk sen tisdag men ändå har jag varit dit varje dag för jag har glömt någe osv, i tisdags hämtade jag min väska som jag glömmt där, i onsdags var jag snäll och lämmnade hans kemi bok och i dag hämtade jag min börs så jag har fått träffa honom lite fast han har varit sjuk, det är bra annars blir jag ju deprimerad...
Christer är jätte snäll! han har flyttat provet till 16 januari, då behöver man inte plugga nu!=) jippie
Efter skolan gick jag och stina till stan. jag hittade en julklapp till lina men inge mer. Jag hade tänkt hitta nya jeans, julklapp till mikael, kläning till julfesten och kanske hitta någe till stina... Aja får bli en annan gång.
Mina jeans har fått för sej att det är jätte kul att gå sönder så att man inte kan använda dom och måste skaffa nya... tack. så nu går jag omkring i mjukisbyxor och strumpbyxor hela dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0