:)

Godkväll på dej denna trevliga söndagskväll. Jag sitter här i mikaels mysiga tröja och lillamy frilla som jag absolut inte passar i men det är skönt att få bort allt hår från ansiktet. Jag borde göra so nu men jag vet inte hur jag ska göra men jag borde göra den iallafall, sen borde jag också kolla på keminm, Christer har varit så snäll att ge oss ett kemi prov.. jippie..
Jag peppar torsdag då ska jag klippa mej och kanske färga håret, jag hoppas då det för det behövs!  Nästa torsdag äre julfest, då kanske man ska sjunga någe men jag kan inte hitta någe att sjunga och jag vet inte om jag kommer att våga sjunga själv men det där löser sig säkert, sen måste man ju hitta någe att ha på sej det får jag kolla om på torsdag då jag coh stinis ska på stan:)
Pappa ska lämna in min mobil i morgon... det är både bra och dåligt, jag kommer att sakna den! Men sen så behövs det, 1an,2an, 3an, 4an, 5an, 6an , 7an, 8an och # knappen har spruckit, # funkar inte (alltså mellan slags knappen när man skriver sms, väldigt jobbigt!) och så slår den av sej lite då och då... hoppas jag får tillbax den innan jul, fram tills då får jag ha min gammla nokia utan färg som alla skrattar åt eller så kanske dom är snälla där borta dom som lagar min mobil och lånar ut en till mej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0