Lördag

Igår var jag i piteå, pappa och linus for på nolia men där ville inte jag och mamma vara så vi gick och shoppade=) Piteå är ändå en ganska bra shopping stad kanske inte den bästa men dom har fler affärer än i skellefteå. Jag köpte ett par mörk blåa jeans för 100 kr (billigt,billigt), en t-shirt och ett par örhängen. Jag är mycket nöjd och allt det blev bara ca 300 kr.
Efter stan for vi hem till morfar och åt pizza, blev hur mätt somhelst!
På vägen hem lyssande vi på en skiva som jag inte har hört på väldigt länge, Markus Fagervall, vad har hänt med han nu? Jag har då inte hört om honom sen typ han vann idol.
När jag kommit hem drog jag till stina och vi for och köpte godis=) Hemma hos henne såg vi "Kärlek på menyn" .
Idag vet jag inte riktigt vad som händer men någe kul hoppas jag på, kram

Kommentarer
Postat av: Mikael

Haha lols, Shopping nördar XD

2008-08-04 @ 17:09:38
Postat av: Jon

Shopping e nice ;P

2008-08-05 @ 23:55:50
URL: http://metrobloggen.se/jonolono

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0