En vanlig tokig kväll

Igår hade jag en vanlig tokig kväll med Stina. Jag behövde en ny bikini så efter middan for vi ner till stan och köpte mej en ny. Sen gick vi omkring på alla andra äffärer innan dom stängde och hittade massa med fina kläder, visst är det typiskt när man har pengar hittar man inge men när man inte har hittar man massor!? eller är det bara jag som känner så?
När vi gick där blev vi väldigt sugna på naturgodis och se en beck eller Wallander så vi gick på ica och köpte oss lite sen drog vi hem till henne och såg en wallander, den var lite läskig då och då... vi skrev en gång så hela mobackan borde ha hört oss, hihi.
Sen pratade vi om allt mellan himmel och jord men efter ett tag blev det för farm för att sitta inne så vi gick ut och tjollrade oss på rampen.
När vi gick in så åskade det jätte mycket, hela himlen lystes upp! jag skulle cykla hem men min snälla far hemtade mej, tack!=)

                         haha min fina stina=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0