söndag

Japp sitter här och har jätte ont i halsen, så det blir nog ingen träning ikväll.... 

Igår åt jag middag hos Mikael, kykling och ris, väldigt gott=) Men innan maten var vi så hungriga och trötta att vi flummade sönder i Mikaels rum, haha, galet var det men så himla kul!
Efter maten såg jag och Mikael Titanic och åt blåbärs paj=) Jag somnade tregånger under filmen för jag var så trött,hihi. Han hade aldrig sett den så jag tyckte att vi kunde se den efter som det är en film man måste ha sett. Jag brukar alltid börja gråta men inte den här gången, kan bero på att jag tror jag sovde den biten,hihi. Somnade direkt jag komme hem, rekor tid! så himla skönt! Varför är det inte alltid så för mej? En vanlig kväll ser ut så här för mej, trött, somnar aldrig....
men i alla fall nu kanske man ska göra sej klar för dagen, typ klä på sej och sånt shafs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0