Packning...

Igår var jag med stina och vi bestämde oss för att cykla omkring och se vart vi hamnade, vi hamnade på stan som vi brukar göra när vi ska se vart vi hamnar,hehe.
Jag köpte en klänning från bikbok och en present till mikael,han fyller år på lördag men då är jag inte hemma så han får den när jag kommer hem, jag hoppas han blir nöjd men den skiten har nästan listat ut vad det är... jag är sämst på att ljuga... borde kanske öva bort det,hehe. Jag och stina gick och fikade på waynes coffee det är ganska så dyrt där men gott;P
 

                  


Idag blir det packning för i morgon drar vi till mallorca=) Men det är jobbigt att packa för jag vet inte vilka kläder jag ska ha med mej... man måste ha bode varmakläder och kläder för varmt väder. Men jag är typ klar nu.
Celina kommer hit i dag=) vi träffas inte så mycket vilket är väldigt synd!
Och ikväll blir det mikael, sista gången innan mallis, jag kommer sakna alla här hemma jätte mycket men Mallorca med johanna och fanny är jätte kul!=)
nu måste jag sätta på mej lite andra kläder än pyjamas innan celina kommer, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0