sooner or later I´m going to have to think about it and then I´m going to be a mess...

Just just nu om jag fick göra vad jag ville skulle jag gå en lång skön promenad antingen med hög musik i öroronen eller med en Stina vid min sida men eftersom klockan är 23.25 i skrivande stund blir det inge av.. känns lite konstigt att inte träffat henne idag, söndagar är lixom dagar man alltid träffar stina.

 

åhhh vad jag är nervös inför morgon dagen då det står omprov för min del.......Jeeeep fick ig på matteprovet......... Men inga sura miner, imorgon är en ny vecka med massa möjligheter och jag har ju faktiskt några roliga saker inplanrat ( TÄNK POSITIFT LINNÈA! )


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-18 @ 11:17:20
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: stina

Naw JAA hjärtat det är ju som vår dag! Men om du hade frågat hade jag seriöst snört på mig kängor och gått ut ;)

2010-10-18 @ 11:30:51
URL: http://couloursoffashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0