feelings change, memories don´t

dagen har varit bra, jag har klarat mej från vattenballongerna men blev istället attackerad av baugetter och potatis.. haha;)

Efter skolan for jag en sväng på stan hängde med Julia och Marcus. köpte glass (solero pineapple, mycket god om du frågar mej.) köpte även ett par skor som ser lite roliga ut men jag tycker dom är lite små coola och ett par strumpbyxor. sedan såg vi streat dance på torget, fast eftersom jag är ganska kort så såg jag inte så jätte mycket men det var kul ändå:)

När jag skulle fara hem mötte jag jon, vilket jag är väldigt glad för, han har räddat min kväll! vi ska typ se på film käka godis osv;) Träffade även Stina, Simon och Rebecka det var trevligt:)

Jag tror den här helgen kommer bli bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0