2010 januari- december

Imorgon är det ett helt nytt år lite sjukt att ett år kan gå så fort... tänkte inte vara sämre an alla andra bloggar så jag gör en års resumé
Gjorde först i delar men bestämde mej för att göra hela året på en gång

Januari, Den mesta delen av min lediga tid spenderade jag med Mikael, jag och Stina upptäckte en ny kärlek marabou dark passion, såg Avatar och sherlock holmes på bio, såg en hel del Gossip girl och längtade till sommaren.
Februari, jag och Lina for till Luleå för att se Stingrays komma vidare till rm, hängde med Mikael, bytte mobil lite hit och dit, hade härliga tjejkvällar och pysslade inför alla hjärtans dag.
Mars Jag och Lina var och såg anderstops Michael jackson konsert, åkte i klutmark med vänner, mikael gjorde slut, bakade i bagarstugan med mormor, såg remeber me med mamma på bio, earth hour med fint folk. Mars var en tung månad.
April jag och Stina tog massa fina kort, åt på tatung, hade en bakkväll hos marcus, fick blindtarmen igen, framkallade kort för första gången och åt årets första mjukglass.
Maj Vi gjorde våran första "en gång i månaden" middag, "Mobacken gänget..."  drog som igång på riktigt , hade tjejkväll hos jon med god middag, gjorde matte nationella b, var på kulturnatta i umeå vilket vekligen var KUNG och Jag och Lina tog fina bilder.
Juni hade en kul kväll med jon, gick ut 1:an , jag blev anklagad för att ha snott brännans volleyboll nät i deras skoltidning, hängde med Alexandra från Stockholm medans hon var här, var och kollade på linus skolavslutning då även Celina gick ut 9:an, Jobbade som konfa ledare och såg Eclipse på bio.
Juli Kusin Pelle föddes, var på stads festen, Linus konfirmerade sej och mitt jobb var slut, hade sköna sommar kvällar bland annat på rovön med härligt folk, jag och Stina blåste bubblor, hängde på trästocks alla tre kvällarna och lyssnade på grymt bra artister och var i marcus stuga med fina vänner.
Augusti var i Göteborg kung semester, var i lycksele med underbara vänner en oförglömlig resa, var liiiite brunare då än nu, mormor fyllde 60 och hade fest med hela släkten, jag började 2:an och gick på matfesten.
September jag och Lina tog kort till min nuvarande header, pga skolarbete fick jag och Lina gratis fika på cup of love, såg i rymden finns inga känslor på bio, umgicks med fina människor, åt surstömning för första gången, stina fyllde 17, såg en massa gossip girl, hade poker kväll och hösten kom på riktigt.
Oktober Farfar dog vila i vrid, hård pluggade till ett omöjligt matte prov, lärde mej hur man använder slutartiden, övningskörde för första gången, Pappa fyllde 40, K fighten började, pelle döptes, jag och Mimmie började fotokusen, första snön kom och jag och Jon gjorde våran citron video.
Målade tavlan till mitt rum, fyllde 17, Halloween party, jag och stina for på våran årliga luleå shopping där vi träffade alla idoler föruton Jay och Olle, tog härliga ballong bilder i studion, såg harry potter HURBRA? vi har ju arbetat oss igenom harrypotter filmerna 2-6 inför denna premiär och vi lekte med maten på skolan.
December jag, lina och marcus hård pluggade kemi, jag tappade rösten, hade julmys hos mormor, firade daniel, såg lucia på anderstorp, bakade pepparkaks hus, hade sista måleriet, julafton, 3 minijulaftonar, firade johannes och köpte mina nya objektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0