A whole lot of lovely.

Fick en kommentar av söta Frida
Postat av: frida "gottegrisen" jakobsson

kan du inte lägga ut receptet ???? :D

 

 

Och SÅKLART kan jag lägga ut receptet! Jag använde Leilas rocky road recept fast ändå inte,haha

600 gram mörk choklad 70% ( fast jag använde mörk block choklad)
2 påsar dumle orginal ( jag köpte på lösvikt istället eftersom då fick jag mer för pengarna)
2 nävar mini marschmallows ( jag tog lite mer än 2 nävar kanske typ 3 nävar)
3 dl salta jornötter
1 dl pistaschnötter




1, smält chokladen på låg värme i vattenbad

2, blanda samtliga ingredienser

3, fyll smeten i en plåt, ca 3 cm tjock och låt stelna i kylskåp eller frysen

4, när kakan stelnat skär upp den i bitar


lite rörigt kanske men jag hoppas det kommer funka, gudomligt goda blev de iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0