They can't break me As long as I know who I am

komme just hem från stina efter att ha cyklat hem i spö regn så nu är jag lagomt blöt;) Vi har sett idol, bakat typ världens godaste muffins ( och typ världens mest mättande muffins..) och så fick vi för oss att skriva en lite novell eller vad man sa kalla den, väldigt bra är den, vi skulle kunna bli författare;) haha





Imorgon blire att ställa väckarklockan på tidigt efter som jag och min shopping glade friendo Stina och jag har fått för oss att "shoppa innnan lunch" shoppa imorgon;)


Kommentarer
Postat av: Stina

JO så GRYMT goda;) men så vare ju vi som hade gjort dem också ;D den där novellen blir nog berömd en vacker dag ;)

2009-09-26 @ 13:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0