I want to hold hands and waste friday nights with you

skolan idag var helt okej, någe som inte var okej var att jag typ inte såge någe när jag skulle cykla hem pga det snöade och att jag tappade räkningen på hur många gånger jag trodde att jag skulle dö pga den isiga vägen... var inte så happy när jag komme hem. Stina smsade och ville jag skulle komme ner till 360 direkt istället för ikväll så jag tryckte i mej en apelsin och sprang till busshållplatsen ( vägrade cykla till stan..)  Vi prövade barbel vilket inte var någe för oss..;) haha

Nu har jag iallafall gjort lite matte men gav upp ganska fort, ska fråga Mickepicke om han känner för att vara snäll och hjälpa mej någon dag ;)

nu ska jag äta någe för jag är hungriiiig! sen se desperate, ha det bra gott folk;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0