I'm holding you closer than most,Cause you are my heaven.

I lördags vare träning från 11 till 3 och idag vare träning från 10 till 4 det var jobbigt men det var värt det! Nu är vi mycket bättre på programet och det känns mycket bättre inför tävlingen=)
 
Igår kväll var jag med Mikael, vi tog det ganska lungt eftersom jag var trött efter träningen och han efter lan, haha. Vi gick till Ica och köpte godis sen gick vi hem till mej och såg "over her dead body" sen vare ju earth hour så då släckte vi varenda liten lampa hemma hos mej och tänte några ljus, mysigt=)
Idag efter träningen for jag på Mikaels DM match,sen åkte vi hem till han, och busade, haha nee men jag var trött så lite flum blev jag, men nu ska jag gå och sova, Linnéa är trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0