I'm slipping in between you and your big dreams

dåligt väder idag... det är sommmarlov och det regnar och är 9 grader, kul... men nu när det är dåligt väder ska jag passa på att se någon bra film och sticka vidare på en halsduk jag håller på med, jag ska också ta en ipren ( vi är bästa vänner jag och ipren) för jag har ont i huvet, jag är väldigt trött också, det kanske beror på att det är så dåligt väder. Aja jag ser då fram emot kvällen för den ska spenderas med underbara Stina, vi ska se The notebook, jag kan inte få den filmer ur mitt huve! Och med denna fina bild säger jag hej då




Kommentarer
Postat av: Peder

haha nice! =D

2009-07-07 @ 16:10:46
URL: http://pedersnormalaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0