something about the way you looked at me made me think for a moment that maybe we were meant to be

japp då var skolan igång igen... fick läxa första dagen, i spanska, vi har prov den 16 i kemi och vi blir bombade med nationellaprov.. vem har kommit på idén att ha nationelllaprov i spanska och no?!  och vem har sagt att 8:an är värst? nian är mycket värre.. aja jag kommer att överleva :)

Efter skolan tog jag det bara lungt, städade mitt rum lite, nördade datorn osv, sen efter middan gick jag och mötte mikael sen gick vi hem till mej :)

Imorgon äre fredag och sen äre helg igen bra, bra=) helg är skönt jag är redan less på skolan, haha.  Och nu när det är 2009 börjar alla fylla 16 och får börja övningköra osv men jag kommer vara 15 ett ganska bra tag till och kommer att bli kallad för liten men jag lever på att när alla andra är 40 då är jag 39! haha =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0