Nu börjar en ny vecka

japp då var denna helg över...
I fredags var jag på stan med stina =) jag fick 500 kr av mamma att köpa kläder för, det blev ett par skor som jag älskar!<3  just därför kommer jag nog inte få ha kvar dom... Mamma har inte sett dom än efter som hon är i Stockholm och kommer hem typ halv 12 ikväll. Sen köpte jag en "mini jacka" nee jag vet inte vad jag ska kalla det men den var på rea iallafall 99 kr och jag ha velat ha den jätte länge men då tyckte jag den var för dyr ( 299 tror jag att den kostade..) Sen la jag av massa kläder också.  Sen på kvällen åt vi ben and jerry, såg tv och spelade ett jätte roligt spel! vi ägde vill jag lova;)

Sen igår gick jag och hämtade ut en sak jag hade lagt av, ett par leggings som ser ut som svarta jeans. Efter det for jag och pappa och kollade på min kusin från umeå när hon spelade innebandy på edda, dom vann=) Jag köpte en klubba som var väldigt god också=)
Sen klockan 4 for jag till Mikael där hela tjocka släckten var för hans mormor och morfar firade 45 års bröllop tror jag det var, grattis grattis. Så dom bjöd på god mat=) 
Sen såg vi tv, finalen i körslaget, slutet på en bra film osv, sen cyklade jag hem.

Idag har jag inte varit på bra humör pga någe jag inte orkar prata om, "sålde" fika på linus innebandy match, jag lät hon som jag sålde med sälja fikat, jag kännde mej bara ivägen. Efter lunch for jag till Mikael och hjälpte han med svenskan, Pappa ringde och sa att jag var tvungen att cykla till träningen, jag blev på "bättre" humör, cyklade hem, bytte kläder, cyklade till träningen, tränade, blev på bättre humör, for hem, åt middag, sen skulle Mikael komma med det blev inte.. aja ha en bra kväll=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0