I got my sights set on you and I´m ready to aim

Idag vaknade jag kl 9 av att mormor och bertil komme och hämtade linus som skulle fara och åka slalom och så for mamma och pappa till stan, somnade om och vaknade av att det ringde.. då vare Fredrik som ville prata med mamma, jag skulle uppskatta om han inte ringde några fler gånger kvart över 9 på en lördagsmorgon. Sen trodde jag inte att jag skulle kunna somna om men det kunde jag, till halv 11 =)
Så jag steg upp och såg oc till typ 1 halv 2 sen tvingade jag mej att städa lite sen hamnade jag framför datorn, det är så himla skönt att vara hemma själv en hel dag!
Mikael kommer där vid 6 någon gång så jag ska väl försöka hitta på någe kul framtills des=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0