Tell her something in my heart Needs her more than even clowns need the laughter of the crowd

komme hem från stina för ett litet tag sen, trevlig kväll, vi komme fram till att vi ska ha en pyssel kväll, det kommer bli as kul! haha

har nu gjort en liten instatts i mitt rum, jag hedde in den nya byron, det blev bra nu ska jag bara få för mej att måla om den någon gång också. Sen ska jag måla om några ramar och sätta upp dom på väggen och så har mor min sagt att hon ska göra en sänggavel ( vi får se hur det kommer att gå med det..) känner att mitt rum har som aldrig varit helt klart fast vi bott här i mer än 2 år.. men nu ska jag ta tag i detta

Imorgon äre sovmorgon, ganska så skönt igentligen sen bara 3 lektioner sen slutar vi. Blir nog troligtvis att fara in på stan med Mikael men vi får se hur det blir med det. klockan 5 har jag iallafall klipptid och jag tror jag ska göra någe med luggen, pallar inte beskriva eller he in en bild men jag tror jag ska göra det..det värsta som kan hända är ju att jag måste gå omkring med uppsatt lugg hela mitt liv (känns det som) så antingen blire jätte bra eller jätte dåligt.. jag hoppas på det första...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0