burvik

Nu har man kommit hem från övernattning i burvik med alla 9:or. Det var ganska så trevligt=) Det var lite samarbets övningar, sen fick man prova kanot och jag kan säga att jag och stina ägde sönder på det! haha eller?
Senare på kvällen vare kanot tävling och min kalss vann! vi vinner aldrig någon ting så detta var något stort, haha.
På kvällen när det blivit mörkt satt vi på bryggan och skrämnde upp oss, riktigt kul om man tänkter tillbaka på det, hihi. Det fanns ett tag man kunde hoppa från och landa på massa mjuka madrasser, det var jätte kul och jätte skönt!


 Jag och stina när vi var så duktiga på att padla kanot, "är det inte så här man ska sitta?"




 


 våra hjältar som gjorde att 9:A vann i kanot tävlingen=)


Nu blir det bara slappa framför datorn och tv:n, sen ikväll börjar Herose och det kan man ju bara inte missa?!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0