onsdag

Jag har inte skrivit på ett tag och det beror på att jag inte har orkat...Men nu ska jag skriva=) jag praoar på medle förskola, min gamla skola, ganska så trevligt, barnen är ganska snälla med mej, hihi=) 
Idag gick jag och stina på stan och vi plockade upp mikael som praoar på Ica super market. Jag och stina ska ha varsin snygg klänning hon hittade en jätte söt men jag har inte hittat någon... jag får gå någon anna dag igen. Efter stan for jag och mikael och hyrde en film till på lördag det blev "What happens in vegas" Jag tycker den är bra så det är bara att hoppas att han också tycker det=)
Jag komme hem kl 6 och upptäckte shit! min träning börjar om en halv timme, jag har inte ätit eller byt om! haha det blev att stressa lite men jag komme i ganska bra tid=) Johanna var med och tränade idag och det var kul, vi har fått en bergsprängare också så nu har vi äntligen musik att träna till!=) Träningen var inte så jobbig men det kan bero på att jag blev skakig och var tvungen att sitta ner en stund (hur stavar man skakig? äre så man skriver?) aja nu är jag hemma och sitter här och nördar ska snart kanske gå och lägga mej? sov sött dröm om alla små kryp du mött.

    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No, I don´t need no drugs to make me high, no
I don´t need no pills to make me calm, and
I don´t need no beer to make me wild, no
I don´t need no booze to make me warm
No baby,There is only one thing
Yeah honey,All I need is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0