Nu är det bara...

en dag kvar till Julafton=) haha, tiden har gått så himla fort! Och jag som nästan inte har hunnit få någon julkänsla.. haha. Jag ska gå och se Twilight igen =D För Mikael är världens bästa och finaste som har gett mej ett biokort i julklapp så jag kan fara och se den, han kanske inte är lika glad som jag att gå och se den igen men.. haha=)  
Jag och stina ska ha mini julafton, vi ska baka pepparkakor, äta på lilla kina, köpa ben and jerry, byta julklappar och ha jätte kul, haha.
Mamma har köpt en ny jacka som jag också kan ha och den är snygg också, perfekt=) haha men nu ska jag gå och städa så jag kan vara med stina någon gång, kram och Godjul=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0