Hej på dej =)

Nu äre jullov och julfesten i torsdags var jätte kul=D Det gick faktiskt bra med sången, jag var först och det var bra för då behövde jag inte vara nervös så länge, haha.
Det var tävlingar mellan 9:ornas klasser och C vann men A var tätt efter, Stina kommer leva i några år på att hennes klass vann över oss.
Igår när jag och stina var på stan komme det fram en tant och fråga stina om hon hadde någe cigg...haha Stina blev stolt ett litet tag efter som hon tänkte att tanten måste ha tyckt att hon såg äldre ut men inte lika stolt när vi komme fram till att tanten kanske tyckte att Stina såg ut som en rökare, haha. Sen komme det fram en kvinna och ville ha hjälp med busstiderna, på engelska... hmm jag hoppas jag sa rätt till henne, jag är inte så bra på engelska, haha, men hon komme nog hem, hoppas jag..=)
Men nu ska jag snart börja gå till Mikael, han skulle komma hit men jag fick komma dit som vanligt.. Det är alltid jag som får gå till han.. aja kram på er=)

Jag vill ha tillbax min mobil så jag kan lägga in lite bilder då och då.. för nu blir inläggen ganska tråkiga med bara text..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Häärligt :D ett inlägg! det var på tiden haha.

2008-12-20 @ 19:18:40
URL: http://jonelo.blogg.se/
Postat av: Mikael

Haha, förlåt, jag kan börja komma till dig oftare.

Men det är alltid du som tjatar om att komma till mig när jag vill till dig..., :P

Älskar dig! <3

2008-12-25 @ 23:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0