Let´s go to neverland and never come back until forever ends.

jag måste få säga att jag är lite små stolt över vad jag har åstakommit idag. varit på bibblan, hittat ett par jeans som jag är ganska säker på att jag ska köpa, pluggat matte i 1 och en halv timme, gjort alla uppgifter i kapitel ett i kemin, gått en promenad ( dock en mindre än vad jag tänkt på grund av mina dumma benhinnor...) och nu blire idol


Mor min har köpt sadelpuffar till alla oss i familjen, vilket gjorde far och mej väldigt glada, iallafall mej lite övertaggad... ;)

Kommentarer
Postat av: maccke

men då behöver du ju inte ditt älskade toapapper

2010-09-29 @ 17:09:37
Postat av: Anonym

weey jag är fotograf!

2010-09-29 @ 21:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0